مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-06سياسي

اجمالی|کرونا فرصتی برای خدمتگزاری و کمک به نیازمندان است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: بیماری کرونا تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد و فضا را برای خدمتگزاری و کمک به نیازمندان باز کرد و قطعا هر کسی در این راه قدم برداشته است پاداش آن را نیز خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در نشست طرح نهضت کمک های مومنانه به منظور حمایت از اقشار آسیب دیده در اثر ویروس کرونا با اشاره به اینکه کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا جهاد و توفیقی است که باید هر کس در حد توان خود به این افراد یاری برساند اظهار کرد: استان در مراحل اجرای رزمایش مومنانه فعالیت های چشم گیری داشته  و امیدواریم این روند حفظ شود.

وی افزود: بیماری کرونا تهدیدی بود که به فرصت تبدیل شد و فضا را برای خدمتگزاری و کمک به نیازمندان باز کرد و قطعا هر کسی در این راه قدم برداشته است پاداش آن را نیز خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: از زمان شیوع کرونا مشکلات زیادی در خصوص بیماران و فوت شدگان به وجود آمد که یکی از آنها غسل میت برای جانباختگان بود که خوشبختانه غسال ها با از خودگذشتگی این امور را انجام دادند و هیچ میتی بدون غسل و سایر موارد شرعی به خاک سپرده نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی|کرونا فرصتی برای خدمتگزاری و کمک به نیازمندان است

اجمالی|کرونا فرصتی برای خدمتگزاری و کمک به نیازمندان است